Kamis, 20 Februari 2014

Hari ini

'Hari ini orang memanggilku dengan Nama. 
Mungkin esok orang memanggil aku dengan Arwah. 
Hari ini aku pakai pakaian yang bagus dan dan rapih, mungkin esok aku akan pakai kain kapan.
Hari ini aku berpijak diatas Tanah, mungkin esok aku tertidur dibawah Tanah. 
Hari ni aku boleh mandi sendiri, mungkin esok orang lain yang akan memandikan aku.
Hari ini aku bahagia bersama orang sekelilingku, mungkin esok aku akan bersendirian disana.
Andai kata hari ini hari terakhiraku hidup didunia, ampunkanlah aku sepanjang perkenalan antara kita, sekiranya aku pergi dulu 

0 komentar:

Posting Komentar

 
Copyright © 2011. Blog Mild . All Rights Reserved
Home | Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Site map
Design by Ilham . Published by Templates